Shipping & Returns – aim'n

Shipping & Returns

Toimitussäännöt

Lovely customers from Åland, please note that the prices you see on our site include VAT and this is also the price you pay in the checkout. The special rules that apply to delivery to Åland can mean that you pay VAT again. This is therefore not a cost we bear.

- Tavoitteenamme on innostaa ja motivoida sinua aktiiviseen elämäntyyliin. Siksi haluamme aina tarjota asiakkaillemme nopean toimitusvaihtoehdon ympäri maailman.
- Tilauksesi toimitetaan tilauksen yhteydessä ilmoittamaasi osoitteeseen.
- Tarkista aina, että annoit oikean osoitteen. Jos syötit väärän osoitteen, otathan meihin yhteyttä mahdollisimman pian osoitteessa hello@aimn.com.
- Tarkista aina pakettisi sisältö heti, kun olet vastaanottanut sen. Jos jokin tuote puuttuu, sinun on ilmoitettava asiasta asiakaspalveluun 24 tunnin sisällä toimituksen vastaanottamisesta. 
- Jos paketissasi on vaurioita tai epäilet jonkun avanneen pakkauksen, sinun on dokumentoitava tämä huolellisesti ja otettava yhteyttä meihin tai Postiin reklamaatiota varten. Ilmoita myös, jos tuotteita puuttuu. 
- Toimitus lähetetään yleensä 2-4 arkipäivän kuluessa Suomessa (poikkeuksena alennusmyynnit, kampanjat ja julkaisut).
- Lähetämme yleensä aina Posti välityksellä. Toimituskulut ovat xx euroa.
- Ilmainen toimitus yli 70 euron tilauksesta.

    Toimittaja Ehdot Hinnat
    POSTI 2-4 päivää EUR 70 ja yli Ilmainen
    POSTI 2-4 päivää EUR 0 – 50 EUR 5


    Palautukset

    Emme tällä hetkellä tarjoa ilmaisia palautuksia. 

    Palautettava tuote on aina lähetettävä takaisin tuotteeseen kuuluvien tuotelappujen kanssa, viikata takaisin pieneen pussinsa, ja luonnollisesti tuotteen on oltava käyttämätön ja moitteettomassa kunnossa, ilman meikkitahroja. Emme hyvitä tuotteita, joissa on tahroja. Jos vaatteessa havaitaan tahroja toimituksen yhteydessä, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian. 

    Meillä on 30 päivän palautuskäytäntö, täydellä palautusoikeudella. 

    Pyrimme tulemaan ympäristötietoisemmiksi ja tekemään ympäristöystävällisempiä valintoja. Muista miettiä ostostasi sekä ennen että jälkeen. Jos sinun on todella tehtävä palautus, kunnioitamme tätä tietysti - asioilla on tapana selvitä :) 

    Palautusten tekeminen meillä on erittäin sujuvaa. Noudata ohjeita, jotta palautuksesi on tehty oikein ja voimme hyväksyä sen:

    - Käytä tilausvahvistuksessa olevaa linkkiä tai siirry osoitteeseen https://starreturns.easycom.com/#::aimn

    - Jos et pääse suoraan tilaukseesi, täytä tilausnumerosi sekä sähköpostiosoitteesi aktivoidaksesi palautusprosessin.

    - Valitse tuote tai tuotteet, jotka haluat palauttaa

    - Valitse palautuksen syy

    - Huom! Tarkasta huolellisesti, että antamasi tiedot vastaavat palauttamaasi tuotteeseen.

    Viimeisessä vaiheessa laitat pakettiin saamasi lähetystarran. Kiitos :)

    - Palautuskulut ovat vain 3 EUR ja se veloitetaan alkuperäisestä laskustasi.

     Palautusten käsittelyaika on jopa 14 arkipäivää, mutta yleensä palautuskäsittely tapahtuu tätä nopeammin - kun olemme vastaanottaneet tuotteen/tuotteet, saat tästä vahvistuksen sähköpostiviestiisi.

    Emme palauta alkuperäisiä toimituskuluja, jos palautat tuotteen. 


    Huomioithan, että jos olet valinnut Klarnan laskun, se joko mukautetaan tai hyvitetään. Jos maksat pankkikortilla, takaisinmaksu voi kestää muutaman pankkipäivän. 

    Jos palautuksestasi puuttuu tuote, tulemme ensisijaisesti ottamaan yhteyttä sinuun ja tarkistamme syyn. Emme ole velvollisia hyvittämään puuttuvaa tuotetta, mikäli asiakas ei ole maininnut siitä aikaisemmin. Katso yllä olevat ehdot sisällön tarkistamisesta 24 tunnin kuluessa. 

     Jos palautettava tuote/tuotteet ovat likaiset (meikkitahrat jne.) tai vahingoittuneet, hyvitämme asiakkaalle 30 % tuotteen arvosta.

    Vaihdatko toiseen tuotteeseen tai kokoon? Voit palauttaa vaatteen, jota et halua pitää, palautuskulut lisätään normaalin palautuksen tapaan. Tee sitten uusi tilaus haluamastasi tuotteesta. Jos uuden tilauksen toimitus e ole ilmainen, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen hello@aimn.com

    Jos pakettia ei noudeta, saatat joutua maksamaan käsittelymaksun.

    Pidätämme oikeuden kokojen loppuunmyyntiin alennusmyyntien tai isojen kampanjoiden aikana. Tässä tapauksessa emme voi taata alennusta tuotteesta uuden tilauksen yhteydessä. 

    Reklamaatio

    Jos haluta tehdä reklamaation, mene osoitteeseen

    https://starreturns.easycom.com/#::aimn

    ja anna tilausnumerosi sekä sähköpostiosoitteesi. Valitse seuraavaksi reklamoitava tuote aktivoimalla “reklamaatio”-painike. Liitä selkeät kuvat "viasta" ja jää odottamaan yhteydenotto asiakaspalvelustamme. 

    Mikäli reklamaatio hyväksytään, vastaamme palautuskuluista. Yhteydenotossa sovimme asiakkaalle sopivasta ratkaisusta. Haluamme aina löytää luovia ratkaisuja, jotta asiakas olisi mahdollisimman tyytyväinen.

    Onko sinulla lisää kysymyksiä?

    Jos tarvitset apua, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa hello@aimn.com tai asiakaspalvelun FAQ-osion kautta. Vastaamme kysymykseesi 48 tunnin kuluessa, maanantaista perjantaihin.