FAQ – aim'n

FAQ

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

TILAUKSENI

En löydä omaa maatani toimituslistalta, mitä teen?
- Varmista, että olet valinnut oikean alueen napsauttamalla"Vaihda alue"-painiketta oikeassa yläkulmassa ja valitse FIN :)  
Oseaniassa asuvia asiakkaitamme pyydämme vierailemaan toisella verkkosivustollamme:www.aimn.com


Olen tehnyt tilauksen, mutta en ole saanut tilausvahvistusta sähköpostiini
-Tällä pienellä sähköpostiviestillä on taipumus leikkiä piilosta. Ystävällisesti tarkista roskapostikansiosi, sillä mitä luultavammin löydät viestin sieltä piileskelemässä.
Mikäli et vieläkään löydä viestiä, ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen hello@aimn.com ja anna täydellinen nimi jolla tilauksesi on tehty, ja autamme sinua.


KÄYTTÄJÄTILI


Onko tilaukseni jo lähetetty?
-Saat meiltä toimitusvahvistuksen, tarkistathan myös roskapostikansiosi.
Mikäli et vieläkään löydä viestiä, ole hyvä ja lähetä meille tilausnumerosi ja kysymyksesi sähköpostitse osoitteeseen hello@aimn.com. Lähetämme sitten toimitusvahvistuksesi sinulle!

Okei, olen ehkä syöttänyt väärän sähköpostiosoitteen, koska en löydä sitä.
-
Mikäli toimitusvahvistus ei löydy sieltäkään, otathan meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen hello@aimn.com ja lähetämme sinulle toimitusvahvistuksen!

Minun täytyy vaihtaa käyttäjätilini salasana.
- Me autamme sinua! Yksinkertaisesti klikkaa " unohditko salasanasi? '' ja anna sähköpostiosoitteesi seuraavassa vaiheessa.
Saat nyt linkin salasanan vaihtamiseksi. Mikäli et ole saanut viestiä, ole hyvä ja tarkista roskapostikansiosi.

 

HOITO-OHJEET

Miten pesen aim'n-trikoot?
- Aim´n trikoot ovat korkealaatuisia ja suunniteltu kestämään mukana mahdollisimman monissa seikkailuissasi. Pese aim´n-trikoot nurin käännettyinä 30 asteessa, ilman huuhtelu- tai valkaisuainetta ja ripusta ne kuivumaan.

 

PALAUTUKSET

Ennen kuin palautat mitään tuotteita, ole hyvä ja lue palautuskäytäntömme osiosta:  Toimitukset & palautukset

Oletteko jo vastaanottaneet palautukseni?
- Jos et ole saanut meiltä vahvistusviestiä, emme ole vielä käsitelleet palautustasi. Palautuksen käsittely voi kestää jopa 15 arkipäivää.

Näen, että palautukseni on vastaanotettu, milloin se käsitellään?
Saat vahvistussähköpostin, kun palautuksesi on käsitelty. Takaisinmaksu suoritetaan tilauksen yhteydessä valitsemallesi maksutavalle, ja tämä voi viedä muutaman pankkipäivän.

Voinko palauttaa tuotteita eri tilauksista samassa palautuslähetyksessä?
- Valitettavasti et, sillä jokainen palautus rekisteröidään omanaan. . 

Tarjoatteko ilmaisen palautuksen?
- Emme valitettavasti tarjoa ilmaisia palautuksia.


Haluaisin vaihtaa tuotteen.
-Jos haluat vaihtaa tuotteen, palauta ensin tuote, jonka haluat vaihtaa ja tee sitten uusi tilaus. 


TOIMITUS

Kuinka kauan tilauksen saapuminen kestää?
- Toimitusaika on 1-15 arkipäivää.

En ole saanut tilaustani, ja sen lähettämisestä on kulunut 15 arkipäivää. Missä se on?
- Pahoittelemme tilauksesi viivästymistä. Jos et ole saanut lähetystä 15 arkipäivän kuluessa, eikä seurantatilasi näytä päivityksiä, lähetäthän meille sähköpostia osoitteeseen hello@aimn.com ja autamme sinua!

 

KOOT

En ole varma, minkä koon tilaan?
- Jos olet epävarma minkä koon tilaat, ole hyvä ja käytä apunasi koko-opastamme!
(Huomioithan, että koko-oppaamme on ainoastaan suositus ja suuntaa antava).

 

REKLAMAATIO

Olen saanut viallisen tuotteen, mitä teen?
-
Olemme todella pahoillamme, mikäli sait meiltä viallisen tuotteen.

Ole hyvä, mene palautussivullemme ja valitse sieltä vaihtoehto Reklamaatio. 

Asiakaspalvelu ottaa sinuun yhteyttä 48 tunnin kuluessa antaen lisäohjeistusta. 

Voit aina ottaa meihin yhteyttä myös sähköpostitse osoitteeseen hello@aimn.com, liitä mukaan tilausnumero ja kuva/kuvat tuotteesta :) 

Täydellistä, olen nyt lähettänyt sähköpostiviestin. Mitä tapahtuu seuraavaksi?

Haluamme aina löytää hyviä ja luovia ratkaisuja, jotka sopivat molemmille osapuolille. Autamme mielellämme erilaisissa vaihtoehdoissa reklamaatiosi käsittelemiseksi<3