Palautuskäytäntö


Kiitos yhteydenotostasi. Ikävä kuulla, että haluat tehdä palautuksen. Asioiden helpottamiseksi tässä ovat vaiheet tuotteidesi palauttamiseksi:

Rekisteröi tuotteesi: Käy palautuslinkissä ilmoittaaksesi palautuksesta. Kirjaudu sisään sähköpostiosoitteellasi ja tilausnumerollasi ja noudata vaiheita valitaksesi palautuksen syyn.

Palautusmaksu ja koon vaihto: Palautusmaksu on 5 EUR, mutta koon vaihdot ovat ilmaisia. Jos haluat vaihtaa koon, valitse syyksi “Liian pieni” tai “Liian suuri” ja valitse uusi koko. Nopean vaihdon tekemiseksi voit ottaa meihin yhteyttä uudelleen paketin lähettämisen jälkeen, ja nopeutamme prosessia (otathan huomioon, että vaihto ei tarkoita hyvitystä tästä tuotteesta alkuperäisessä tilauksessa).

Tuotteen vaihto: Jos haluat vaihtaa eri tuotteeseen, tee uusi tilaus ja luo palautus tuotteelle, jota et halua pitää.

Vaatteiden kunto: Ennen paketin lähettämistä varmista, että vaatteissa on hintalaput ja ne on asetettu pusseihin uudelleenmyytävässä ja käyttämättömässä kunnossa. Käytetyn vaatteen hintaa ei hyvitetä.

Lähetä palautuksesi: Kun olet rekisteröinyt palautuksesi, palautuskoodi luodaan ja lähetetään sähköpostiisi. Vie tämä koodi paikalliseen postiin saadaksesi pakettiin palautusetiketin. Säilytä kuitti todisteena.

Käsittelyaika ja hyvitys: Palautuksesi käsittelyssä voi kestää enintään kolme viikkoa. Saat vahvistuksen sähköpostitse heti, kun hyvitys on käsitelty. Otathan huomioon, että postituskuluja ei hyvitetä, ja varat näkyvät tililläsi muutamassa arkipäivässä, jos maksoit kortilla. Jos käytit Klarnaa, saat päivityksiä heiltä.

    Jos sinulla on muuta kysyttävää tai tarvitset apua, ota meihin rohkeasti uudelleen yhteyttä. Autamme mielellämme! 💓